Vårt arbeid med kvalitetsstyring inkluderer:
• Lederskap og forpliktelse: Ledelsen er ansvarlig for å integrere kvalitetsstyringssystemet i forretningsprosessene og sikre at kvalitetsmålene samsvarer med vår strategi.
• Risikovurderinger: Vi vurderer risikoer og muligheter som en del av våre prosesser for å forebygge problemer og forbedre kvaliteten.
• Kundetilfredshet: Vi måler og kommuniserer kundetilfredshet for å sikre at vi oppfyller kundens behov og forventninger.
Iso-sertifikater
ISO-standardene representerer viktige styringssystemer for kvalitets- og miljøledelse. Vi ble første gang sertifisert i henhold til NS-EN 9001 i 1991, og i 2005 ble vi sertifisert i henhold til NS-EN 14001 (internasjonalt anerkjent standard for miljøstyring).
I tillegg er vi snart sertifisert innen ISO 50001 for energiledelse av Verdalskalk og NorFraKalk. ISO 50001-sertifiseringen hjelper oss med å systematisk forbedre vår energiytelse, redusere energikostnader, og minimere miljøpåvirkningen